Helaasheid Der Dingen goes America

Ik zit natuurlijk ik Los Angeles, Hollywood. Dé film hoofdstad ter wereld. Maar de idee dat ik hier een affiche in de straten zou kunnen tegenkomen met een aantal blote venten op een fiets, daar had ik niet bij stilgestaan. Reclame in de theaters van LA voor een Vlaamse film over een stel, zichzelf in de coma zuipende Gentse broers. Neen, dat is iets wat je niet verwacht wanneer je de uurregeling van de cinemas bekijkt in het plaatselijke Zoeklicht hier. De Helaasheid de Dingen van Felix van Groeningen speelt men hier vlakbij, de ganse week, tot zelf vier voorstellingen per dag. Het Nuart theater is een klein, gezellig familiebioscoopje met slechts één zaal, en dus één film. Dat dat deze week een Vlaams prent is maakt me goedgezind.

Ik ga alvast vanavond een kijkje nemen en zal hopelijk achteraf fier kunnen zeggen aan de toog met een goeie Leffe, hey, ... ik kom ook uit Vlaanderen.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!