Owkeej, dat was het dan

Allereerst wens ik jullie natuurlijk allemaal prettige feestdagen toe en veel geluk in het nieuwe jaar 2010.

Dit jaar was redelijk 'vruchtbaar' voor mij als het aankwam op werken in het buitenland. In totaal nam ik twaalf keer het vliegtuig, zat ik meer dan 80 uur in de bus, verbleef ik in 7 verschillende landen en bezocht ik 8 Amerikaanse Staten. Samen goed voor 237 dagen uit ons Belgenlandje.

Zaterdagnamiddag kom ik als alles goed gaat aan in Meerhout. Tijd genoeg dus om mij voor te bereiden op een spetterend Nieuwjaar. See you, and thanks for following my California-trip.

I'LL BE BACK

Reacties

Reacties

cindy

veel plezier terug in Meerhout en beste wensen! Cindy

ludo

Hopelijk kan het vliegtuig vertrekken

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!