Aankomst 'Plastic, Fake Boobies City' Los Angeles

Alles liep gesmeerder vandaag dan een nieuwe fiets van Eddy Merckx. 23 uur onderweg en toch is alles op de minuut gelopen zoals het gepland was vooraf.

Geen vertragingen, geen bleitende `platte joeng` naast mij op de vlieger, neen zelfs het eten was geweldig. Buiten die ene loempia met rode maden dan toch.
Het was omstreeks 19 uur dat ik de eeste palmbomen zag en hoorde waaien bij het buitengaan van de LAX airport. De derde grootste ter wereld trouwens.
Vandaar uit nam in de FlyAway Bus naar Westwood (3,5 euro/rit van half uur). Mijn Couchsurfster stond me met de wagen op te wachten ginds en bracht me naar het huis. Er was een feestje aan de gang met een man of twintig, flessen wijn en bier en Marrokaanse bavlaka (op het eerste zicht toch) en veel muziekinstrumenten, miscchien we teveel. Van LA heb ik buiten de palmbomen in de verte nog niets gezien want het was al pikdonker als ik voet op Californische bodem zette.

Tot morgen!

Bart

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!