Countdown

Het aftellen is opnieuw begonnen ... Nog precies vier dagen voor ik opnieuw op Amerikaanse bodem zal rondlopen. Los Angeles in de staat Californië ten zuid westen van de States om precies te zijn. Dinsdag in de vroege ochtend zal ik via Zaventem naar New York vliegen en van daar verder naar LAX. Mijn ticket is geboekt tot 22 januari volgend jaar, wat betekend dat ik er bijna drie maanden zal zijn. Geen Belgische Kerst en Nieuwjaar dit jaar maar Xmas en New Year op het strand van Venice Beach samen met Paris Hilton en Cameron Diaz.

Reacties

Reacties

ann

ik begin nu al jaloers aan het worden

NIck

Ja da zijn beter vooruitzichten. Veel plezier...

Groeten,

nick

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!