Planning Macedonië en Kosovo

Hier ben ik weer. Ben de laatste voorbereidingen aan het treffen voor donderdag. Ik kijk er echt naar uit. De voorlopige planning is om in de vroege ochtende de bus te nemen naar Kumanovo voor mijn eerste trip met bestemming Kriva Palanka. De bus doet het dorpje niet aan, maar ik moet me naast de weg laten droppen in de nabijgelegen stad Dave Bair en vandaar verder liften of hopen op een taxi voor de laatste 15 kilometer.

Dingen die ik zeker wil zien zijn:

  • Sint Joakim Osogovski Klooster
  • Ginovci Village
  • The Stone Bridge
  • Het Romeinse Aquaduct

  • Stara Carshija, Old Bazaar

  • Paratroopers van de UN MIK

  • en de Mosquee of Pristina

Reacties

Reacties

nick

Hey,

dat ziet er mij een interessante stad uit. Je zal weer ogen te kort komen.

Het is te hopen dat je die laatste vijftien kilometer een lift kunt vinden. Anders wordt het waarschijnlijk nog een zware queeste naar de eindmeet.

Veel plezier

PS kan het zijn dat ik een paar foto's niet kan zien?

bart

oei, ik zie alle foto's ... zal het is nakijken

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!