Mountain Vitosha en ik gaan niet samen

Vandaag is het snikheet, ik schat zeker 33 graden en ik haal het in mijn hoofd om eindelijk eens snel die Mountain Vitosha te gaan beklimmen, een goeie 3000 meter hoog (ter info zo'n 4,5 keer de Baraque Fraiture). Camera ik de aanslag begin ik aan mijn tocht door de bossen. Het gaat goed ... die eerste 150 meter

Laughing
! Ik begin te zweten als een Brabants trekpaard maar ik probeer me moedig te houden en houd vol, ... joepie opnieuw 300 meter!

Maar uiteindelijk, zoals een renner op de Muur van Geraardsbergen met een platte tube moet opgeven of een tennisser in de vijfde set met krampen de wedstrijd aan zich laat voorbijgaan, moet ook ik passen na bijna twee uur en een goeie kilometer verder.

In het zweet badend zet ik mijn wandeltrip voort. Naar beneden weliswaar!

Reacties

Reacties

nick smaers

33 graden en 3000 meter, is niet echt goed te combineren. Zelf zou ik in zulke omstandigheden ook nooit de top bereikt hebben.

De intentie alleen al vind ik toch al noemenswaardig en dan nog die 1000 meter afzien. Awel chapeau.

Maar ik begin stillaan te twijfelen of da ge nog int buitenland zit, want die foto's da is precies genomen hier bij ons op de finse piste. Hahaha.

Knap gedaan

Groeten,
Nick

lea

bart u onderschat zeker als het wat frisser is een nieuwe poging chapo

bart

@ nick; tja ik zen ook niks gewend he wa wilde dan. Ik had wa slimmer moete zijn en thuisblijven tot het was frisser was of meer tgen den avond gaan ofzo, ... euhm nee toch niet want er zitte bruin bere :-)

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!