Op naar Plovdiv, ...

Mijn eerste reisje zal een (binnenlandse) trip worden richting Plovdiv. Het is de op Sofia na grootste stad van het land. Er wonen zo'n 350.00 mensen en de stad is met haar 8000-jarige geschiedenis een van de oudste van Europa, en heeft dan ook als motto 'Antiek en eeuwig'. Er zijn heel wat belangrijke universiteiten te vinden en de oude stad zou nog zeer intact zijn en mooi om te zien. Ben benieuw. We vertrekken zaterdag in de vroege ochtend en hopen een couchsurfer te vinden voor één nacht, anders zal het een jeugdherberg worden.

Reacties

Reacties

Smaers Nick

Hey,

Dat bezoekje aan Plovdiv gaat wel de moeite zijn denk ik. Mocht je foto's kunnen maken, dan zou ik het wel fijn vinden als je die online zet. Van die oude stad voornamelijk.

Veel plezier zou ik zeggen.

Groetjes,

NIck

ann

hallo,
en valt het mee daar hou me op de hoogte he
gr ann

lea

de oude stad zal dr meite ijn maak veel otos

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!