Countdown Cabo Verde

Straks is het zover, ... rond 22 uur neem ik de trein naar de luchthaven van Zaventem om daar hopelijk ergens rond de klok van 06u00 te beginnen aan m'n vier weken durende werk'vakantie' op het eiland Sal, in de Kaapverdische Eilanden. Na zo'n zes uurtjes vliegen met een korte tussenlanding op het eiland Boa Vista zou ik voet aan land zetten op hopelijk een zonovergoten paradijs. Omdat we ginder drie uur vroeger zijn is het tijdsverschil met hier niet zo erg groot en mis ik zo weinig mogelijk van de dag. Rond 11u00 komen we aan op de luchthaven van Espergos.

Mijn koffers zijn zonet gepakt, heb me een beetje proberen te houden aan de 20 + 6 kilo limitering, maar met etenswaren en kleding voor een hele maand is dat natuurlijk niet makkelijk.

Ik tel af, ...

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!