Kerstkalkoen eten bij Tom Cruise&Katie Holmes

Vandaag is het mijn laatste dag in Macedonië. Deze avond om 24 uur neem ik de bus terug naar Sofia. En eerlijk gezegd mocht het hier nog wel wat langer duren. De problemen van de eerste dag hebben er voor gezorgd dat mijn hele schema dooréén is gehaald en dat mijn reis naar Kosovo voor een ander keertje zal zijn. Zeker niet meer deze maand want mijn dagen zullen vanaf woensdag goed gevuld zijn. Lesgeven in 13 dagen waar ik anders 1 maand de tijd voor heb. Heb ik jullie trouwens al verteld wat 99% zeker de volgende bestemming zal zijn? Nope denk ik!

Wel vanaf ergens einde oktober zullen jullie de avonturen van julllie favoriete reizende blogger kunnen volgen vanuit Los Angeles, USA. Dat wil zeggen; Hollywood, Walk of Fame, Mullholland Drive, Universal Studio’s, Venice Beach, Bel Air, ... leuk he! Maar, ik ga natuurlijk nog altijd om te werken, al zullen sommige onder jullie dat anders zien. Ik zal 3 lesshiften geven van telkens 1 maand. Ik zal er dus een drietal maanden blijven en er hoogstwaarschijnlijk ook Kerstmis en Nieuwjaar vieren tussen de sterren (die van Betlehem en die van het witte doek

Cool
). Maar eerst Bulgarije afwerken natuurlijk en dan enkele weekjes terug in Meerhout.

Reacties

Reacties

wim

uw geuzekes zullen klaar staan binnen twee weken

lea

jeamuseert je nog al

nick

laat iets weten als ge terug in merret zijt hé. Dan kunnen we nog eens een pint gaan pakken. En naar uw verhalen luisteren.

Groetjes,
NIck

ilse

bangelijk

Michael

So you ait comin up to NYC to watch the ball drop wit me? Party poooooper

Michael

Aren't*

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!